Sayfalar

Sürücü - Drive (2011)



Kitap : Sürücü
Yazar : James Sallis
Yayınevi : İthaki Yayınları
Basım Tarihi : 2012
Sayfa Sayısı : 152
Boyutları : 14x21 cm
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: Drive
Writer : James Sallis
Publisher : Mariner Books; Mti edition
Publish Date : 2011
Page : 176
Dimensions : 7.7 x 5.3 x 0.5 inches
.
.
Konu:
"Ben sürücüyüm. Bütün yaptığım bu."

"Siz olayı planlarken veya ayrıntıları belirlerken ben dahil olmam. Bana yola çıkacağımız yeri, nereye gideceğimizi, sonrasında ne yapacağımızı, saatini söylersin.Olaya katılmam, kimseyi tanımam, silah taşımam. Sadece araba kullanırım." (Tanıtım Bülteninden)
.

Film : Sürücü - Drive (2011)
.
Yönetmen : Nicolas Winding Refn
Senaryo : James Sallis, Hossein Amini
.
Oyuncular : Ryan Gosling – Driver, Carey Mulligan – Irene, Christina Hendricks – Blanche, Ron Perlman – Nino, Bryan Cranston – Shannon, Albert Brooks - Bernie Rose, Oscar Isaac - Standard Guzman, Joe Pingue, Tina Huang, James Biberi - Chris (Ahçı), Cesar Garcia, Jeff Wolfe, Tiara Parker – Cindy, Bryan Adams
.
Konu :
Drive; Hollywood’da dublörlük yapan ve keskin araba kullanabildiği için geceleri de soygunlara katılan bir araba sürücüsünün yaşamını merkeze alıyor... Sürücünün yasa dışı hayatı, güzel komşusu Irene’nin hapisteki kocasına yardım etmeyi kabul etmesiyle daha da tehlikeli bir hale bürünür. Zira bir anda kendisini Los Angeles’ın en tehlikeli adamlarının hedef listesinde bulur. Şimdi hem kendi hayatını, hem Irene ve oğlununkini kurtarmak için yapacağı tek şey en iyi bildiği şekilde sadece araba sürmektir!
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder