Sayfalar

Ben-Hur (1959)


Kitap : Ben-Hur
Yazar : Lewis Wallace
Yayınevi : Elhamra
Basım Tarihi : 2011
Sayfa Sayısı : 542
Boyutları : 14x20 cm
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: Ben-Hur
Writer : Lewis Wallace
Publisher : Wordsworth Classics
Publish Date : 1995
Pages: 382
Dimensions : 7.7 x 4.9 x 0.9 inches
.
.
Konu:
Kızgın Kudüs çölleri, yüzlerce savaş gemisinin çarpıştığı Akdeniz ve Roma'da süren bir savaş.
Judea Prensi Ben-Hur, hiç hak etmediği halde çocukluk arkadaşı Romalı General Messala'nin hırsına kurban giderek bir anda özgürlüğünü, sevdiği kadını ve ailesini yitirmiş, kendisini kadırgaya zincirli halde bulmuştur. Artık küreğe her asıldığında uğradığı ihanetin intikamını almaya yemin etmesine yetecek denli ateşli bir nefes çekmektedir içine.
.

Film : Ben-Hur (1959)
.
Yönetmen : William Wyler
Senaryo : Karl Tunberg
.
Oyuncular : Charlton Heston - Judah Ben-Hur, Jack Hawkins - Quintus Arrius, Haya Harareet – Esther, Stephen Boyd – Messala, Hugh Griffith - Sheik Ilderim, May Mcavoy, Andre Morell – Sextus, Finlay Currie – Narrator, Sam Jaffe -  Simonides, Frank Thring
.
Konu :
Judah Ben Hur zengin yahudi bir prenstir. Bir gün çocukluk arkadaşı Messela ile buluşup konuşurlar ve hasret giderirler. Bu konuşmaların sonunda iki taraf siyasi fikirlerini ortaya döktüklerinde tartışmaya başlarlar. Ben Hur arkadaşına hiç bir koşulda destek vermeyeceğini söyler. Bunun üzerine arkadaşı Messela onu kürek mahkumu olarak sürgüne gönderir. Zengin hayatına veda eden prens bu olay üzerine intikam yemini edecektir.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder