Sayfalar

Seni Bıraktığım Yerdeyiz – This is Where I Leave You (2014)


Kitap : Burada Ayrılıyoruz
Yazar : Jonathan Tropper
Yayınevi : April Yayıncılık
Basım Tarihi : 2014
Sayfa Sayısı : 384
Boyutları : 14x21 cm
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: This is Where I Leave You
Writer : Jonathan Tropper
Publisher : Orion
Publish Date : 2011
Pages: 400
Dimensions : 12.8 x 2.5 x 19.6 cm
.
.
Konu: Ben Judd Foxman.

Elinde otuz dört mumlu pasta, yatak odasının kapısında dikilmiş şu adam, benim.

Yatağımızda bir başkasıyla sevişen kadın, eşim Jen. Anlaşılan o ki, sürpriz yapmak için kötü bir zamanlama.

İnsana böyle anlarda ne yapması gerektiği öğretilmiyor.

Bu arada söyledim mi bilmiyorum; bugün babam öldü.

Jonathan Tropper'dan aşka, aileye, arkadaşlığa, bizi bir arada tutan bağlara dair şamatası bol, dokunaklı bir roman: Burada Ayrılıyoruz. (Tanıtım Bülteninden)
.
Film : Seni Bıraktığım Yerdeyiz – This is Where I Leave You (2014)
.
Yönetmen : Shawn Levy
Senaryo : Jonathan Tropper
.
Oyuncular : Aaron Lazar – Barry, Debra Monk – Linda, Michael Barra – Ollie, Carly Brooke Pearlstein – Chelsea, Kevin Mccormick, John Archer Lundgren, Brady Bryson, Ben Schwartz, Corey Stoll - Paul Foxman, Rose Byrne – Penny, Ari Graynor, Abigail Spencer – Jen, Adam Driver - Phillip Foxman, Timothy Olyphant – Horry, Connie Britton – Tracy, Jason Bateman - Judd Foxman, Kathryn Hahn - Alice Foxman, Tina Fey - Wendy Foxman, Jane Fonda - Hillary Foxman, Dax Shepard - Wade Boulanger
.
Konu: Geniş bir ailenin babalarının vefatı üzerine aile bireyleri bir haftalığına babalarını son yolculuğuna uğurlamak için eskiden olduğu gibi aynı çatı altında toplanırlar, bu süreçte yetişkin kardeşler çocukluk günlerine dönmeye çalışmalarını anlatılıyor.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder