Sayfalar

Aramızdaki Sözler - The Mountain Between Us (2018)




Kitap : Aramızdaki Sözler
Yazar : Charles Martin
Yayınevi : Epsilon Yayınevi
Basım Tarihi : 2016
Sayfa Sayısı :400
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: The Mountain Between Us
Writer : Charles Martin
Publisher : Broadway Books
Publish Date : 2011
Pages: 336
Dimensions: 5.2 x 0.7 x 8 inches
.
.
Konu: Fırtınalı bir kış gecesinde, Salt Lake Havaalanı'nda iki yabancı aynı uçuşu beklemektedir. Çekici bir kadın ve başarılı bir gazeteci olan Ashley Konx, iş seyahatinden dönmekte, ertesi günkü düğün provası yemeğine katılabilmek için evine ulaşmaya çalışmaktadır. Doktor Ben Payne ise tıp konferansına katılmış, bir sonraki günkü ameliyatı için evine dönmeyi istemektedir. Ancak yoğun fırtına yüzünden uçuşları iptal olur ve Ben özel uçak kiralar. Düğününe yetişmek için Ashley de Ben'e katılır ve yola çıkarlar. Ancak uçuş sırasında beklenmedik bir şey olur: Pilot kalp krizi geçirir ve uçağı ölmeden hemen önce karlarla kaplı, el değmemiş bakir dağların üzerine indirmeyi başarır. Ben ve Ashley için zorlu günler başlar. Yiyeceğin, suyun, ateşin olmadığı, sıcaklığın eksi yirmi derecelerde olduğu, kar ve fırtınanın dinmediği bu dağın tepesinden kurtulma umutları giderek azalırken Ashley ve Ben birbirlerine giderek alışırlar. (Tanıtım Bülteninden)
.

Film : Aramızdaki Sözler - The Mountain Between Us (2018)
.
Yönetmen : Hany Abu-Assad
Senaryo : Chris Weitz
.
Oyuncular : Kate Winslet - Ashley Knox, Idris Elba - Ben Payne, Adam Lolacher – Joel, Marci T. House, Dermot Mulroney – Mark
.
Konu : Trajik bir uçak kazasından sonra zor durumda olan iki yabancı, karla kaplı uzak bir dağın zorlayıcılığı karşısında hayatta kalabilmek için bir bağlantı oluşturmalıdır. Yardım gelmediğinin farkına vardıklarında yüzlerce kilometrelik vahşi doğada korkunç bir yolculuğa çıkarlar ve birbirlerini dayanmaya zorlarlar.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder