Sayfalar

Bana Kahraman Olduğum Söylendi – Billy Lynn's Long Halftime Walk (2016)


Kitap :  Bana Kahraman Olduğum Söylendi
Yazar : Ben Fountain
Yayınevi : Domingo Yayınevi
Basım Tarihi : 2014
Sayfa Sayısı : 310
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: Billy Lynn's Long Halftime Walk
Writer : Ben Fountain
Publisher : Ecco
Publish Date : 2016
Pages: 336
Dimensions : 5.3 x 0.8 x 8 inches
.
.
Konu: Hepsi üç dakika sürdü. Irak'ta pusuya düşürülen Bravo takımı düşmanı bozguna uğratmayı başardı ve her şey Fox TV kameraları tarafından saniye saniye görüntülendi. Sadece saatler sonra birer Youtube fenomeniydi Billy Lynn ve silah arkadaşları. Uzaktaki savaşın kapılarına gelmesinden korkan -ve bundan korktukları için utanan- büyük ve kudretli Amerikan ulusunun kahramanlarıydı artık onlar. Bu durumda Bush yönetiminin onları yuvalarına geri getirip ülke çapında bir "Zafer Turu"na çıkarmasından doğal ne olabilirdi ki?

Bu turun son saatlerini anlatıyor Bana Kahraman Olduğum Söylendi. Dev bir stadyumda, yüzlerce spotun altında Amerika son bir kez kutsayacak Bravo'yu. Amigo kızlar onları azdırmaya, Hollywood film haklarını ucuza kapatmaya, nüfuslu zenginler meselenin petrol değil demokrasi olduğunu onlardan duyup kefaret koparmaya çalışacak. Tüm bu "miş gibi" gerçekliği ve kitlesel hezeyan karşısında, hiç de benimseyemedikleri kahramanlıkları, hayli demlenmiş kafaları, kaybettikleri arkadaşlarının acısı ve coşmuş hormonlarıyla -çünkü henüz 20 bile değiller- baş etmek zorunda kalmış sekiz genç adamın hikâyesi bu.

Yarın savaşa geri dönüyorlar. (Tanıtım Bülteninden)
.

Film : Bana Kahraman Olduğum Söylendi – Billy Lynn's Long Halftime Walk (2016)
.
Yönetmen : Ang Lee
Senaryo : Jean-Christophe Castelli , Ben Fountain
.
Oyuncular : Roylance Williams - Pep Squad Cheerleader, Claire Bronson - Female Ref, John Archer Lundgren - Texas aristocrat, Arturo Castro - Marcellino 'Mango' Montoya, Jackie Dallas – Dallas, Joe Alwyn - Billy Lynn, Gregory Alan Williams - Raise n' Praise Preacher, Kimberly Battista – VIP, Kristen Stewart - Kathryn Lynn, Garrett Hedlun -    Dime, Vin Diesel – Shroom, Steve Martin - Norm Oglesby, Chris Tucker – Albert, Beau Knapp – Crack, Tim Blake Nelson - Wayne Foster, Makenzie Leigh – Faison, Ben Platt – Josh, Deirdre Lovejoy - Denise Lynn, Deena Dill - Co-Anchor, Astro - Lodis         ,
.
Konu : erry Lane iki kızı ve sevgili eşiyle mutlu bir hayat sürdüren bir aile babasıdır. Bir gün arabal, arı trafikte sıkıştığında her zamankinden farklı olarak yolunda gitmeyen bir şeylerin olduğunu fark ederler. Tehlike hızla yaklaşmaktadır… Ailesini güvenli bir bölgeye yerleştiren Gerry, ikiye ayrılan dünyayı kurtarmak için zamana karşı yarışacaktır.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder