Sayfalar

Beastly (2011)



Kitap : Beastly
Yazar : Alex Flinn
Yayınevi : Pegasus Yayınları
Basım Tarihi : 2011
Sayfa Sayısı : 312
Boyutları : 14x21 cm
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: Beastly
Writer : Alex Flinn
Publisher : HarperTeen; Revised edition
Publish Date : 2011
Pages: 336
Dimensions : 8 x 5.4 x 0.8 inches
.
.
Konu:
Aşk hiçbir zaman çirkin değildir!

Çirkin bir yaratığa dönüşmüştüm.
Aynaya bakakalmıştım. Bir hayvandım artık, tam olarak bir kurt, ayı, goril ya da köpek değil, ama ayakta durabilen, neredeyse insan sayılabilecek ama insan olmayan korkunç bir türün örneğiydim. Ağzımdan köpek dişleri çıkıyordu, parmaklarım pençeleşmişti ve her yerimden tüyler fışkırıyordu. Sivilceli ya da ağzı kokan insanları küçümseyen ben, bir canavara dönüşmüştüm.

Peri masallarından mı bahsettiğimi düşünüyorsunuz? Kesinlikle hayır. Yer, New York şehri. Zaman, günümüz. Bu herhangi bir şekil bozukluğu ya da hastalık değil. Sonsuza kadar bu şekilde bir yaratık olarak? kalacağım, tabii büyüyü bozmanın bir yolunu bulmazsam.

Evet, İngilizce sınıfımdaki kızın bana yaptığı büyüden bahsediyorum. Neden beni gündüzleri saklanan ve geceleri etrafta gizli gizli dolaşan bir canavara dönüştürdü? Size anlatacağım. Size eskiden nasıl yerinde olmak istediğiniz zengin, kusursuz bir görünüşü ve hayatı olan adam Kyle Kingsbury olduğumu anlatacağım. Ve sonra nasıl kusursuz bir... canavar olduğumu. (Tanıtım Bülteninden)
.

Film : Beastly (2011)
.
Yönetmen : Daniel Barnz
Senaryo : Daniel Barnz
.
Oyuncular : Neil Patrick Harris - Will Fratalli, Vanessa Anne Hudgens - Linda Taylor, Mary-Kate Olsen - Kendra Hilferty, Alex Pettyfer - Kyle Kingson, Peter Krause - Rob Kingson, Erik Knudsen - Trey Parker, Lisa Gay Hamilton – Zola, Dakota Johnson - Sloane Hagen, Julie Dretzin, Roc LaFortune
.
Konu :
Okulun şımarık, popüler prensi konumunda olan 17 yaşındaki Kyle’ın son hedefi, hakkında büyücü dedikoduları dönen, sıra dışı ve tuhaf sınıf arkadaşı olan Kendra’yı küçük düşürmektir. Kendra, Kyle’ın bu acımasız tutumundan hiç etkilenmese de, ona bir ders vermeye karar verir ve onu, iç dünyası kadar çirkin ve itici bir varlığa dönüştürür. Eğer Kyle, bir yıl içerisinde gerçekten onu sevebilecek birini bulamazsa lanet, ömür boyu sürecektir…
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder