Sayfalar

Can Dostum – A Dog's Purpose (2017)


Kitap : Can Dostum
Yazar : W. Bruce Cameron
Yayınevi : Yabancı
Basım Tarihi : 2016
Sayfa Sayısı : 376
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: A Dog's Purpose
Writer : W. Bruce Cameron
Publisher : Forge Books
Publish Date : 2016
Pages: 336
.
.
Konu: Köpekler hakkında bir roman, insan hayatının en derin meselesi olan "Neden buradayız?" sorusuna cevap verebilir mi?

Can Dostum, bir köpeğin birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesi... 2006'da Ulusal Köşe Yazarları Derneği'nden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011'de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Cameron'ın bu iç açıcı ve komik romanı, bir köpeğin pek çok hayatının duygusal ve eğlenceli hikâyesi olmakla kalmıyor, aynı zamanda insan ilişkilerine ve insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor. (Tanıtım Bülteninden)
.

Film : Can Dostum – A Dog's Purpose (2017)
.
Yönetmen : Lasse Hallström
Senaryo : W. Bruce Cameron , Cathryn Michon
.
Oyuncular : Br Michael Patric – Sam, Chris Webb – Kidnapper, John C. MacDonald, Robert Mann, Michael Bofshever - Grandpa Bill, Kirby Howell-Baptiste - Maya Williams, Bryce Gheisar – Ethan, Nicole LaPlaca – Wendi, Pooch Hall – Al, Britt Robertson – Hannah, Dennis Quaid – Ethan, Josh Gad – Dog, Peggy Lipton, K.J. Apa – Ethan, Logan Miller – Todd, Luke Kirby – Jim, John Ortiz – Carlos, Juliet Rylance – Elizabeth, Gabrielle Rose - Grandma Fran, Caroline Cave – Ellen
.
Konu : Bir köpeğin yaşamı boyunca varlığının amacının peşinde koşmasını konu alıyor.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder