Sayfalar

Ben, Earl ve Ölen Kız– Me and Earl and the Dying Girl (2015)


Kitap : Ben, Earl ve Ölen Kız
Yazar : Jesse Andrews
Yayınevi : Pegasus
Basım Tarihi : 2016
Sayfa Sayısı : 328
.
Kitap link : http://www.idefix.com/
.
Book: Me and Earl and the Dying Girl
Writer : Jesse Andrews
Publisher : Amulet Paperbacks
.
.
Konu: Ben
Adım, Greg Gaines. On yedi yaşındayım. Bu kitabı ben yazdım. Pek hoş göründüğüm söylenemez ve büyük olasılıkla bir mantar beynimi yiyor. İnsan olduğumdan bile emin değilim.

Earl
Earl Jackson, arkadaşım sayılabilecek tek kişi. Birlikte vasat filmler çekeriz. Werner Herzog en büyük ilham kaynağımız. Earl genellikle şiddetli bir öfkeyle doludur.

Ölen Kız
Son sınıfta, annem beni kanser hastası bir kızla arkadaş olmaya zorladı ve bu, tüm hayatımı mahvetti. (Tanıtım Bülteninden)
.

Film : Ben, Earl ve Ölen Kız– Me and Earl and the Dying Girl (2015)
.
Yönetmen : Alfonso Gomez-Rejon
Senaryo :   Jesse Andrews
.
Oyuncular : Kaza Marie Ayersman, Edward DeBruce III, Daniel Peng, Gavin Dietz, Natalie Marchelletta – Anna, Jon Bernthal, Connie Britton, Nick Offerman, Olivia Cooke - Rachel, Mike Walker, Andrew James Bleidner, Chelsea Zhang – Naomi, Bobbie J. Thompson – Derrick, Molly Shannon - Denise Kushner, Thomas Mann - Greg Gaines, Matt Bennett - Scott Mayhew, RJ Cyler – Earl, Katherine C. Hughes – Madison, Masam Holden, Elly Silberstein  
.
Konu : 17 yaşındaki Greg Gaines'ın sosyalleşmeyle ilgili sorunları vardır, lise hayatını mümkün olduğunca görünmez bir tip olarak geçirmeyi planlamaktadır. Ancak annesinin hiç de bu durumu kabullenmeye niyeti yoktur. Annesi Greg'in yakın zamanda kanser teşhisi konulan sınıf arkadaşı Rachel ile arkadaşlık kurmasını istemektedir. Greg annesinin bu teklifini isteksizce kabul etmek zorunda kalır ve böylece iki genç arasında hayal bile edemeyecekleri bir dostluk başlar.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder